Tuesday 15 May 2012

MINGGU 13

ASSALAMUAILKUM....




fuhhhhhhhhhhhhhhh!!!!sungguh lama aku tak update entry dekat blog nie....
sudah masuk minggu ke 13.....baru aku sedar entry ku hanya 13 post sahaja ader.....fulammmmmmakkk....rajin benor ea aku nie.....waduhhhh....sem 2 dah nak labuh tirai nie....



So....dihari yang mulia ini   (ceh3 mcm lagu raya la plak kn)hehehehehe....

aku nak kongsi sikit apa yang pengalaman aku buat persiapan untuk majlis mkn malam kolej tercintaku..."KOLEJ RAHIM KAJAI"....

untuk melengkapakan rencah dalam entry nie...

aku bagi kawan2 sekalian lihat beberapa gambar2 persiapan untuk makan malam tersebut.... 




Gambar 1:ajk2 dekorasi bertungkus lumus menyiapakan replika medal...

Gambar 2:wajah2 semangat melakukan kerja2 yang diberi...cayoooookkkk

Gambar 3:hasil kerja ajk-ajk....sempat jugak aku berposing...hihihihi















Gambar 4:macam mana nak tampal kertas nie kat kabus???pers0aln2 yg bermain diminda fieka...hahhahaha




OKeh....begitulah persiapan2 yang aku dan kawan-kawan di kolej "RAHIM KAJAI"buat untuk majlis makan tersebut....huhhhhhhhhhhhhh.... penat sebab bermingu2 kami bertungkus lumus menyiapkan kerja2 ini semua...tetapi akhirnya kami mendapat pujian yang sangat2 membagakan dari pihak tertinggi majlis...penat lelah kami amt2 dihargai....



Aku rase cukup lah setakat nie dahulu,...
entry selepas nie aku nak cakap pasal mlm kejadian iaitu malam majlis makan malam pulak....
tunggggggu.....





...Wassalam....


No comments:

Post a Comment